Saturday 28 August 2010

အဖြားေၿပာတဲ့ ဂ်ပန္ေခတ္ ေန ့စဲြမ်ား








အဖြားေၿပာတဲ့ ဂ်ပန္ေခတ္




အဖြားဟာ ဂ်ပန္ေခတ္မွာ အပ်ိဳ ၿဖစ္လာခဲ့ေတာ့.အဲဒီေခတ္ရဲ ့အေႀကာင္းကို ေသေသခ်ာခ်ာ ေၿပာၿပႏုိင္ပါတယ္။
အၿမဲလုိလို လည္း စကားေၿပာရင္ အဲဒီ ဂ်ပန္ေခတ္ကေနစၿပီး . သူ အိမ္ေထာင္က်ပံု။ သားသမီးေတြ ရ ပံု . ေနာက္ဆံု. ကြ်န္ေတာ္ ့အေဖနဲ ့အေမ လက္ထက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို ေမြးခဲ့တဲ့အထိ ေသေသခ်ာခ်ာ ရုပ္ရွင္တကားႀကည့္ေနရသလို ။ ၀တၱဳတစ္ပုဒ္ ဖတ္ေနရသလုိ မ်ိဳး အၿမဲတေစ ေၿပာၿပေလ့ရွိပါတယ္။

အခုခ်ိန္မွာေတာ့ မႀကားရေတာ့ အဖြားရဲ ့ဂ်ပန္ေခတ္ စြန္ ့စာခန္းေလးေတြ လႊမ္းမိပါတယ္ဗ်ာ

အဖြားမွာ ေၿမး ၅ ေယာက္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူ ့ရဲ ့ဇာတ္ေႀကာင္းေတြကို အၿမဲ တည္း နားေထာင္ေပးတာဆုိလုိ ့ကြ်န္ေတာ္ တစ္ဦးတည္းသာ။ ဒါေႀကာင့္လည္း အဖြားက ကြ်န္ေတာ့္ကို အခ်စ္ဆံုး ေပါ့…
ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကိုယ့္အဖြား ကေၿပာလုိ ့ နား ေထာင္ ေပး ရတယ္ ဆုိတာထက္ . သက္ႀကီးစကား သက္ငယ္ႀကား ခ်င္တာရယ္ . ေနာင္တခ်ိန္ ကုိယ္လည္း အိုမင္းမစြမး္ ၿဖစ္ရင္ . ကိုယ္ေၿပာခ်င္တဲ့ စကား ေတြကို နားေထာင္ေပးတဲ့ လူ လုိအပ္တာရယ္ေႀကာင့္ . အဖြားရဲ ့သက္ႀကီး ခံစားခ်က္ကို(Lonely feeling ) နားလည္ၿပီး အၿမဲလုိလို မပ်င္းမရိ နားေထာင္ေပးခဲ့ပါတယ္။

က်န္တဲ့ ေၿမးေတြကေတာ့ . ဂ်ပန္ေခတ္ ဆုိတာ သီဟတင္စုိး ရုပ္ရွင္ထဲမွာပဲ ၿမင္ဖူးပါလိမ့္မယ္ ။



အဖြားရဲ ့အေဖ (ကြ်န္ေတာ့္ရဲ ့ ဘုိးႀကီ) ဟာ ဂ်ပန္ေခတ္မတိုင္ခင္ကတည္းက ရာဇ၀တ္ ၀န္ေထာက္မင္း ဘ၀ နဲ ့ၿဖစ္ေနလုိ ့သူတုိ ့မိသားစု ဟာ ေခ်ာင္ေခ်ာင္လည္လည္ . မပူမပင္နဲ ့ေနရပါတယ္။ အဖုိးနဲ ့အဖြားကလည္း ဂ်ပန္ေခတ္မွာ သမီးရည္းစား ၿဖစ္ႀကတယ္လုိ ့သိရပါတယ္။

ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလုိပါပဲ .. ဂ်ပန္ေတြဟာ ရုိင္း ပါတယ္။ မိန္းကေလးမွန္ရင္လဲ အားလံုးဂ်ပန္ေရွ ့ေရာက္ရင္ အိမ္ေထာင္ရွိတယ္လုိ ့ ညာ ေၿပာႀကရပါတယ္။ ဂ်ပန္ေတြ ဟာ.. မိန္းမ.ကိစၥ မွာေတာ့ သိႀကတဲ့ အတုိင္း ဖက္စစ္ ပီပီ ပက္စက္ လြန္း လွ ပါတယ္ ။ ဂ်ပန္ေတြ ဟာ ရြာ ရဲ ့ေရတြင္းေတြမွာ ေရခ်ိဳး ေလ့ရွိၿပီး. အဲဒီလုိ ခ်ိဳး ရင္ေတာ့ . ဂ်ပန္ လုိ ေရခ်ိဳးပါတယ္။။ ဂ်ပန္လုိ ခ်ုိဳး တယ္ ဆုိတာက သူငယ္ခ်င္းတုိ ့လည္း ခ်ိဳးဖူးမွာပါ.. ငယ္ငယ္တုနး္က ေလ.. ခႏၶာကုိယ္ မွာ ဘာဆုိဘာမွ မ၀တ္ပဲ . ဒီအတုိင္း အမ်ားၿမင္ကြင္းမွာ ဗလုိ္င္းႀကီး ခ်ိဳး ႀကပါသတဲ့.. အရွက္အေႀကာက္ႀကီးတဲ့ ၿမန္မာ့ လူမွူ ၀န္းက်င္မွာေတာ့ သူတုိ ့ေတြ ဟာ အထူးအဆန္းေတြ ပဲေပါ့။ ယဥ္ေက်းမွူ ဓေလ့ထံုးစံခ်င္းမတူေလေတာ့လည္း ဒါမ်ိဳးေတြ ၿဖစ္တတ္ပါတယ္။

ဂ်ပန္ေတြ ထမင္းခ်က္ဖို ့လက္ႏွီးမရွိရင္. ၿမန္မာ မိန္းမ ေတြ ၀တ္တဲ့ ထမီေတြနဲ ့လက္ႏွီးလုပ္ပါတယ္။

ပါးရုိက္နားရုိက္နဲ ့ေန ့စဥ္ ၿမင္ရႀကားရတာ အနိဋာ ရံုေတြပါပဲ ။ အရွက္အေႀကာက္ႀကီးတဲ့ ၿမန္မာေတြ အတြက္ အယုတၱ. အနတၱ ဆဲ ဆို ႀကတာဟာ က်ား ၊ မ လိင္ အဂၤါ ေတြ . ေမထုန္ အမွူေတြကို ရင့္ရင့္သီးသီး ညစ္ညစ္ညမ္းညမ္း ေၿပာႀကသလုိပါပဲ.. ဂ်ပန္တစ္ေယာက္ ကို ဆဲ ခ်င္ရင္ ( do re bo - ဒိုး ရ ဘုိ) မင္းဟာ သူခုိး လို ့ေၿပာလိုက္ရင္..အေၿပာခံရတဲ့ ဂ်ပန္လူမိ်ဳးဟာ အသည္းဆတ္ ေအာင္နာပါတယ္. သူတို ့ရဲ ့ဆဲ နည္း ဟာ သူခုိး လုိ ့ေၿပာရင္ ဆဲ တယ္လုိ ့ မည္ပါတယ္…

ဒီလုိမွမဟုတ္ပဲ .ၿမန္မာလုိ ေတြးၿပီးေတာ့ ဖုိ.မ ကိစ ေတြနဲ ့သြား ဆဲမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ဂ်ပန္ႀကီးက ၿပံဳးၿပံဳးေလ ႀကည့္ၿပီး အဲဒါ က်န္းမာေရး ေကာင္းတဲ့လူမွ လုပ္ႏုိ္င္တာ .လို ့ၿပန္ေၿပာလုိက္ပါလိ္မ့္မယ္။

ဂ်ပန္ေတြ ဟာ သူတုိ ့ရဲ ့ဗီဇ အရ သူခုိး ဆုိရင္ အရမး္မုန္းပါတယ္။ ဒီေတာ့ ၿမန္မာ ေတြ ထဲမွာလည္း သူခုိုး ဆုိရင္ အမိ်ဳး မ်ိဳး ညွင္းပန္း ႏွိပ္စက္ ၿပီးေတာ့ သတ္ပစ္ေလ့ရွိပါတယ္။ ဂ်ပန္ ကင္ေပတုိင္ စစ္ပုလိပ္ ေတြဟာ သူခိုး တစ္ေယာက္မိရင္ လက္သည္းကုိ ေရေႏြး စိမ္ ၿပီးေတာ့. မွ. ပလာယာနဲ ့.ဆဲြႏွူတ္ တာမ်ိဳး ေတြ ၊ တေနကုန္ ႏွိပ္စက္ ၿပီး ေနပူ ႀကီးထဲမွာ ပစ္ထား တာမ်ိဳးေတြပါ။

ဒါေႀကင့္ ဂ်ပန္ေခတ္မွာ ဘယ္ သူမွ မခုိးရဲ သလုိ . သူခုိး မရွိလုိ ့… အိမ္ေတြဟာ တံခါးဖြင့္ ၿပီးေတာ ေတာင္ အိပ္ လုိ ့ရတယ္ လုိ ့ေၿပာစမွတ္ ၿပဳႀကပါတယ္. ဒါကေတာ့ ဂ်ပန္ေခတ္ရဲ ့ရွားပါးလွတဲ ့ေကာင္းကြက္ကေလးပါ။

ဂ်ပန္ေခတ္မွာ အစစ.အရာရာ ရွားပါးလြန္းလွပါတယ္။ ၀တ္စရာ အက်ီ ၤအ၀တ္အစားက အစ အေတာ့္ကိုရွားပါလြန္းတာရယ္. ေရခ်ိဳး အ၀တ္ေလွ်ာ္ဖုိ ့လည္း ဆပ္ၿပာက မရွိတာေႀကာင့္ လူေတြ ရဲ ့အ၀တ္ေတြဟာ အမတန္မွကို ညစ္ပတ္လွပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ မွာ ေတာင္ သန္းႀကီးမ လုိ ့ေခၚတဲ့ သန္းေတြ ေတာင္တြယ္တယ္လုိ ့.အဖြား ေၿပာေလ့ရွိပါတယ္။ လူ စင္စစ္ကေန တိရစၧာန္ ေမ်ာက္သတၱ၀ါလုိ မ်ိဳး ကိုယ္ခႏၶာမွာ သန္း တြယ္ တဲ ့အထိ အေၿခအေန ဆုိး၀ါးလြန္းလွပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ အဖြားတုိ ့ေတြကေတာ့ ဒီေလာက္ ဒုကၡ မေရာက္ပါဘူး။ အခ်ိန္တန္စား အခ်ိန္တန္ ၀တ္နဲ ့. ဖခင္ႀကီးရဲ ့အရိပ္အာ၀ါသ ေအာက္မွာ အစစ.အရာရာ အဆင္ေၿပလွပါတယ္။ ဒီေတာ့ အဖိုး နဲ ့ေတြ ့ႀကပါေလေရာ..။

အဖြားအေႀကာင္း ေတြခ်ည္းပဲ ထပ္ေနလို ့ အဖုိးအေႀကာငး္ေတာ့ နည္းနည္း ဋိကာ ခဲ် ့ခ်င္ပါတယ္။

အဖုိးဟာ အဲဒီေခတ္တုန္းကေတာ့ အမတန္မွကို လူရာ၀င္တဲ့ ၿမိဳ ့မ်က္ႏွာဖံုး ပါ။ မိဘ ေဆြမ်ိဳး အသုိင္းအ၀ုိင္းကလည္း ေဆြႀကီးမ်ိဳးႀကီး . သူကုိယ္ တုိင္ကလည္း ထုိစဥ္က ဘိလပ္ၿပန္ ပါ။
ဘိလပ္ ဆုိတာကေတာ့ အားလံုးသိတဲ့အတုိင္း အဂၤလန္ ကေန ပညာေတာ္သင္ဘ၀ နဲ ့.ဟုိမွာ အႏွစ္ ၂၀ နီးပါးေလာက္ေနၿပီးမွ ၿမန္မာၿပည္ကို ၿပန္လာေလေတာ့ . ဘိလပ္ၿပန္ တုိ ့ရဲ ့ထံုးစံအတုိင္း . ေဘာင္းဘီ နဲ ့ရွပ္အက်ီ ၤ ကို က်နစြာ၀တ္ရင္း. (ဗိုလ္ေအာင္ဒင္ စတုိင္) ေခါင္းေပၚမွ ဆံပင္ကုိ ေကာ္စမတ္တစ္နဲ ့ ပိပိၿပားၿပား ဖီးလိမ္းၿပီး အခန္ ့သား ရုိုက္ထာားတဲ ့ အဘုိးရဲ ့ဓာတ္ပံုကို ငယ္စဥ္က ၿမင္ဖူးေလေတာ့ . ပ်ိဳတုိင္းႀကိဳက္တဲ့ ႏွင္းဆီ ခုိင္ ၿဖစ္ တာမဆန္းဘူးလုိ ့ထင္မိပါတယ္။ အဖုိး ဟာ ဥစာ ေပါ . ရုပ္ေခ်ာ . ပညာတတ္ ။ အဆင့္အတန္း ရွိတဲ့ ေဆြမ်ိဳး အသိုင္းအ၀ုိင္းထဲကပါ.

(ကြ်န္ေတာ္ ကလည္း . ဘမ်ိဳး ဘုိးတူ . အဖိုးရဲ ့ဥပတိရုပ္ မ်ိဳးကို အေမြရထားေလေတာ့ . ဒါကေတာ့ ႀကံဳတုန္းေလး ႀကံဳႀကြားေပ့ါေနာ္ )

အဖိုးနဲ ့ယွဥ္လုိက္ရင္ေတာ့ အဖြားတုိ ့ရဲ ့အသိုင္းအ၀ုိင္းက သိပ္ၿပီးမေတာင့္တင္းပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး အဖြား ရဲ ့ပင္ကုိယ္ရုပ္ခံကလည္း အလွႀကီး မဟုတ္ပါဘူး။ . သြား ေလးေတာင္ အနည္းငယ္ ေခါ ေနပါတယ္။ အဖုိး နားမွာ ၀ုိင္း၀ုိင္းလည္ေနတဲ့ မိန္မလွ ပညာတတ္ ေဆြႀကီးမ်ိဳးႀကီး ေတြနဲ ့ယွဥ္လုိက္ေတာ့ အဖြားဟာ ဖေယာင္းတုိင္မီးနဲ ့မာက်ဴရီ မီး အလင္းေရာင္လုိမ်ိဳးၿဖစ္ေနပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ . အဖြားရဲ ့အဓိက ဆဲြေဆာင္မွူ ့ရွိတဲ့ ပီယ၀ါစာ လုိ ့ေခၚတဲ့ ႏွစ္လုိဖြယ္ရာ စကား အရာမွာေတာ့ ၿပိဳင္စံရွားပါတယ္။

ရုပ္ေခ်ာသူ ႏွင့္ အေၿပာေကာင္းသူ တြင္ အေၿပာ ေကာင္း သူကိုသာ လူခ်စ္လူခင္ ပုိ စၿမဲ ဆုိတဲ့ စကား ေလး အတုိင္းပါပဲ။
ဗန္းစကား နဲ ့ေၿပာရရင္.. talkie ေတာ္ကီ ညက္ တယ္ေပါ့ေလ။

ဒါေႀကာင့္လည္း ဘိလပ္ၿပန္ႀကီး ကို ဆဲြေဆာင္ႏုိင္ခဲ့ပံု ေပၚပါတယ္။

အဖိုးနဲ ့အဖြား ခ်စ္ႀကိဳက္ႀကတာ ဂ်ပန္ေခတ္ထဲမွာပါ . ေခတ္ကလည္း ေခတ္ပ်က္ႀကီး . အေၿခအေနေတြကလည္း မေကာင္း ဆုိေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္ စိတ္ပူ ႀကတာေပါ့ေလ။

အဖုိး ဟာ ညေနတုိင္းလိုလုိ အဖြားတုိ ့အိမ္ကုိ စက္ဘီးေလးနဲ ့လာေလ့ရွိပါတယ္။ . အိမ္ၿပန္တဲ့အခ်ိန္ဆိုရင္ အဂၤလိ္ပ္ စစ္ေလယာဥ္ေတြက အဖုိးတုိ ့ၿမိဳ ့နားက တံတားႀကီးကို အၿမဲလုိလုိ ဗံုး လာႀကဲတတ္ပါတယ္။ အဖိုး ကလည္း အဲဒီတံတားကို ၿဖတ္ၿပီး ၿပန္ရလုိ ့အဖြားတစ္ေယာက္ အၿမဲတမ္း ဂုဏ္ေတာ္ မၿပတ္ရြတ္ရင္း ေမတာ ပို ့ရတယ္လုိ ့ေၿပာေလ့ရွိပါတယ္



အဖိုးရဲ ့သတိၱ

နင္တုိ ့အဖုိး ဟာ ဂ်ပန္ေခတ္တုနး္က သတိၱၱ သိပ္ေကာင္းတာပဲလုိ ့အဖြား ေၿပာေလ့ရွိပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ႀကည့္ခဲ့ဖူးတဲ့ ဂ်ပန္ေတာ္လွန္ေရး ရုပ္ရွင္ေတြ ထဲကလုိ .ငါတုိ ့အဖိုးဟာ ေတာ္လွန္ေရးတပ္ဦးကေန ၿပီး ဂ်ပန္စစ္ စခန္းေတြကို ၀င္တုိက္ တာလား ။ ဒါမွမဟုတ္ . ဂ်ပန္စစ္ဗုိလ္နဲ ့.ဆာမူရုိင္း ဓားခ်င္း ယွဥ္ ခုတ္တာလား . ဘယ္လုိ မ်ိဳး သတၱိရွိတာလဲ လုိ ့ေတြးေနမိပါတယ္။

အဲဒီလို ေတာ့ မဟုတ္ပါ။

ဂ်ပန္ေခတ္က လူေတြအားလံုးက ေလယဥ္ပ်ံ အသံကို ႀကားရင္ ဗံုးခိုက်င္း ထဲကို အလုအယက္ေၿပး၀င္ၿပီးေတာ့ ေၿမႀကီးေပၚမွာ ၿပားၿပား၀ပ္ ေနႀကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့အဖုိးကေတာ့ အဲဒီလုိမဟုတ္. ဗံုးႀကဲလာတဲ့ ဗံုးႀကဲ တုိက္ေလယာဥ္ေတြကို ေၿမမွာ မ၀ပ္ပဲ ခါးကိုေထာက္ ေခါင္းေမာ့ ၿပီး ႀကည့္တတ္တယ္လုိ ့ေၿပာပါတယ္။

ေႀသာ္ . သတိၱ ဆိုတာ. ဒါပဲလား . ဆုိေတာ့……….ေအး…….ဒါပဲေလ တဲ့.

အင္းေလ. အဖြားေၿပာတဲ့ . သတၱိဆုိတာကလည္း မေသးပါဘူးေနာ္။ လူတုိင္း ကမၻာပ်က္ မတတ္ ေႀကာက္ေနႀကတဲ့ ဗံုးႀကဲေလယာဥ္ ပ်ံေတြကို ေခါင္းေမာ့ ရင္ေကာ့ ႀကည့္၀ံ့ တာ နည္းမွ မနည္းပဲ ..



ေတာ္ေသးတာေပါ့ . အၿငိမ့္ ထဲက လူရႊင္ေတာ္ေတြေၿပာသလုိ . ငါတုိ ့အဖုိး က သိပ္သတၱိရွိတာကြ. စစ္ေတာင္းတံတားေပၚမွာ ဂ်ပန္ စစ္သား အေယာက္ ( ၂၀ ) ကို ေၿခေထာက္ေတြ လုိက္ ခုတ္ပစ္တာ..ငါတုိ ့အဖုိးေပါ့ တဲ့။.. ဒီေတာ့ ေဘးနားက လူရႊင္ေတာ္တစ္ေယာက္က..ေနပါအံုး ကြ…မင္း အဖုိး က.ဂ်ပန္စစ္သားေတြရဲ ့ေၿခေထာက္ေတြကုိ ခုတ္တယ္ ဆိုေတာ့. ေခါင္းေတြေကာ မခုတ္ဘူးလားလုိ ့ေမးပါတယ္..

ဒီေတာ့ ..ေခါင္းေတြကေတာ့ တုိ ့အဖုိး ခုတ္စရာမလုိဘူး. သူမ်ားက အရင္ခုတ္ထား ႏွင့္ၿပီ လုိ ဆုိပါသတဲ့..

ေတာ္ေသးတာေပါ့ေနာ္..ကြ်န္ေတာ္တု
ိ အဖုိးလည္း အဲဒီလုိမဟုတ္လို ့.

နားလည္တဲ့ လူေတြ ရဲ ့ ေၿပာစကားအရ… ေလယာဥ္ပံ် တစ္စင္းက ကုိယ့္ေခါင္းေပၚတည့္တည့္ကေနၿပီး ဗံုး ႀကဲ ခ်လုိက္တာက ၿမင္ရတယ္ဆုိရင္ အဲဒီ ဗံုး ဟာ ကုိယ့္အနားကို မက်ေတာ့ ပဲ….ကိုယ္ နဲ ့အလြန္ေ၀းကြာတဲ ့ . ေနရာ . ဗံုးကဲြ သံေတာင္ ေသခ်ာ မႀကားရတဲ ့ေနရာ ေလာက္မွာပဲ က်ေရာက္ေပါက္ကဲြ ေလ့ရွိပါတယ္။ .. ဥပမာ ကုိယ္က . ဆူးေလး ဘုရား ေလက္မွာရွိေနရင္. ေလယာဥ္ပံ်က ကိုယ့္ေခါင္းေပၚတည့္တည့္ ကေန ဗံုးႀကဲလုိက္တယ္ဆုိပါ စို ့. ေလယာဥ္ပ်ံ ရဲ ့အရွိန္ နဲ ့အဲဒီ ဗံုးဟာ စံၿပရုပ္ရွင္ရံု ေလာက္မွာပဲ က်ေရာက္ေပါက္ကဲြ တတ္ပါတယ္… ကုိယ့္ေခါင္းေပၚ ႀကဲလုိက္တဲ့ ဗံုးဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ကိုယ့္ ငယ္ထိပ္ေပၚကို က်ေလ့မရွိပါဘူး..

ဒီသေဘာတရာေတြ ကို ကြ်န္ေတာ့္ရဲ ့ဘိလပ္ၿပန္ ဖုိးဖုိးက တြက္ဆမိဟန္တူပါရဲ ့။ အမ်ားသူငါ ဖင္တုန္ေအာင္ေႀကာက္ေနတဲ့ ဗံုးႀကဲ ေလယာဥ္ပ်ံေတြကို ေခါင္းေမာ့ ရင္ေကာ့ ၿပီး ခါးေထာက္ႀကည့္၀ံ့ တဲ့ ပံုမ်ိဳးကို အဖြားကလည္း အာဂ သတၱိႀကီးပဲဆုိၿပီးေတာ့ အမွတ္ေတြ ေပးလုိက္ဟန္ တူပါရဲ ့…

တကယ္လည္း သတိၱ နဲ ့က်ိဳးေႀကာင္းဆင္ၿခင္တတ္မွူ ဆုိတာလုိအပ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းတုိ ့ေကာ ကိုယ့္ေခါင္းေပၚကို ဗံုးႀကဲလာတဲ့ ေလယာဥ္ပံ် ကို ကြ်န္ေတာ့္ အဖုိးလုိ ေခါင္းေမာ့ ၿပီးႀကည့္၀ံ့ ပါ့မလား။



(ေသမင္းတမန္ ဗံုး ႀကဲ ေလယဥ္မ်ားက ယခုလို ေႀကာက္လန္ ့စဖြယ္)

ဒီသေဘာတရာေတြကို နားလည္ တယ္ပဲ ထားအံုးေတာ့ . သူမ်ားေႀကာက္ရင္ ကုိယ္ လည္း လုိက္ေႀကာက္တတ္တာ လူ ့သဘာ၀ ပါ။ ေလယဥ္အခ်က္ေပး ဥႀသသံ ေတြက ေသြးပ်က္မတက္ ေၿခာက္ၿခားေနမယ္… ေလယဥ္သံေတြ က. တေ၀ါေ၀ါ ၿမည္ ေနမယ္ … ဗံုး သံေတြ.. ေအာ္ဟစ္ ငို ယုိ သံေတြ က က လိပ္ၿပာလြင့္မတတ္ ဆူညံ ေနမယ္ .. ဒီလို အေၿခအေနမ်ိဳး မွာေတာ့ ဘယ္သူမဆုိ .. ဟုတ္ေသာ္ရွိမဟုတ္ေသာ္ရွိ. လုိရမယ္ရ ဆုိၿပီးေတာ့ ဗံုးခုိက်င္း ထဲမွာ ၀ပ္ေနႀကမွာပါပဲ။ ေလယဥ္ပံ်ကို ခါးေထာက္ႀကည့္လုိ ့ဘယ္သူမွာ သတိၱေမာင္ႀကီး ဆုိၿပီး ..သူရ ဘြဲ ့လာမေပးဘူး ဟဲ ့ ဆုိၿပီးေတာ့ ေၿမႀကီးေပၚမွာ ၿပားၿပား၀ပ္ ေနမဲ ့လူေတြ ပါပဲ.. ဒါေပမယ့္ ဒီလုိ လူစား ေတြ ထဲမွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ အဖုိး မပါဘူးလုိ ့.အဖြားက အၿမဲ ဂုဏ္ တင္ေၿပာဆုိတတ္ပါတယ္။

ေနာက္ၿပီး အဖြားနဲ ့အသက္ ရြယ္မတိမ္း မယိမး္ . ကြ်န္ေတာ္တုိ ့အိမ္အေပၚထက္က အေဒၚ ႀကီးတစ္ဦးနဲ ့လည္း ႀကဳံလုိက္ ဆံုလုိက္တုိင္း ဂ်ပန္ေခတ္အေႀကာင္းေတြ . ေလေပးေၿဖာင့္ႀကပါတယ္။

ကြ်ဲႀကီး ဆုိလား အမဲႀကီးဆုိလား ဂ်ပန္စက္ေသနတ္ ေလယာဥ္ႀကီးက ညေနတိုင္း လာၿပီး ေတြ ့ရာသၿဂိဳင္း ဓားမဆုိင္း ပစ္ခတ္တတ္ပံုမ်ား ။ က်ီးလန္ ့စာ စား ဘ၀နဲ ့. ဟုိေၿပး ဒီေရွာင္ ေနခဲ့ရ ပံုေလးေတြ ကို ၿပန္ေၿပာင္းေအာက္ေမ့ႀကပါတယ္။ စားနပ္ရိကၡာ ေတြ က ရွားပါး လုိ ့ ဆန္ၿပဳတ္ တလွည့္ ၊ ေပါင္မုန္ ့ႀကမ္း တလွည့္ . စားခဲ့ရပံု

ဒါေတြ ကေတာ့ အဖြား ေၿပာၿပခဲ့တဲ့ ဂ်ပန္ေခတ္ ပံုရိပ္ေလးေတြ ပါ။ အခုေတာ့လည္း ဒီလုိ မ်ိဳး စြန္ ့စားခန္းေလးေတြဟာ

လြမ္းေငြ ့တေ၀ေ၀….လြမ္းေငြ ့တေ၀ေ၀…


ခင္မင္လ်က္

ေဇာ္ၿပည့္


No comments:

Post a Comment